Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





donderdag 23 april 2009

Kaartjes..

Van de week twee kaartjes gepost.

Dit kaartje was voor mijn buren die 40 jaar getrouwd zijn.

Het andere kaartje was voor mijn buurmeisje wat 1 jaar is geworden.
Alleen stom ben ik vergeten een foto te maken, een zondag is het feestje kijken of ik nog snel een foto kan maken.
Mijn grote trots is wat ik voor haar gemaakt heb, ik kan ook niet wachten om het jullie te laten zien, ik ben heel benieuwd wat haar moeder er van vindt.
Een maandag zal de foto verschijnen.

Ik wilde eigenlijk nog niet aan een volgend werkje beginnen, maar kon het niet laten dit was ik al zo lang van plan.


Dit is het begin van Johnny Depp, ik ben nog aan het bedenken wat ik ermee ga doen, maar heb al wel een vermoeden.

Maar ik ga nu eerst verder met de biscornu, de kanten zijn al klaar ga hem nu in elkaar zetten, morgen heb ik geen tijd om naar de post te gaan, dus een zaterdag gaat hij op de post, dat is ook de laatste verzenddatum, en dan zijn alle werkjes klaar die af moeten zijn.
Heerlijk kan ik weer gewoon rustig wat maken wanneer ik zin heb.

2 opmerkingen:

Mylene zei

Nice card for your neighbours and looking forward to see more of Johnny Depp.

sofietjes handwerken zei

helo mooie kaart anette.
En jonhy depp die zie ik helemaal zitten.