Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





woensdag 8 april 2009

De paaspinkeep is binnen...

Ik las net op het EMS forum dat Monique http://moniquesstitchingplace.blogspot.com/ mijn paaspinkeep ontvangen heeft.

Zo zag hij eruit:

Het is mijn eerste pinkeep.
En ik moet zeggen hij is goed gelukt, het was ook niet echt moeilijkom te maken, het is even puzzelen.

Gisterenavond ben ik aan de biscornu uitwisseling begonnen, die moet voor 25 april op de post, ik heb nog de tijd maar het is een groot werkje.

Ik ben normaal nooit met verschillende werkjes tegelijkertijd bezig, op dit moment kwam dat opdat ik me voor verschillende uitwisselingen opgegeven heb en fllink wat verjaardagen heb van kindjes die een jaar worden.
Het werkt niet echt lekker, je bent met te veel bezig, dat je soms niet meer weet welke je eerst moet doen, maar als de maand voorbij is moeten alle werkjes af zijn en dan kan ik weer rustig verder gaan, dus snel ......

1 opmerking:

Mylene zei

Heel mooi geworden, Annette.

Ik ben ook wat achter met een paar uitwisselingen en nog een RR, ik hoop volgende week in te halen.

Een fijne dag gewenst. Hier regent het en we hebben Max ook nog..echt niet fijn.